sunnuntai 15. elokuuta 2010

Mitä kuuluu?

Mulla tuli nyt pakollinen päivitystauko kun kameranakku jäi kaverille eikä innosta ilman kuvia kirjotella. Siitä anteeksi pyydän (,:














Uudet maalit fiilistelyä ♥ Voin sitten kun saan kunnolla jotain aikaan noilla niin laittaa.

Ei tässä mitään niin erikoista ole tapahtunut. Tai on, mutta ei mitään tänne kuuluvaa :,)
Eilen olin Ankassa ja tanssittiin Marian kanssa kebabin edessä kebabbia kebabin kanssa ja saatiin palkaks kebabbia kun korso kebaba oli niin ilonen♥ (tosin en syöny sitä, koska siinä oli kanaa ja mä rupesin vegegs ::D)
Ja Pami kuvas senki videolle (,,:

Sitten oon ollu pari kertaa kirpparilla myymässä keravalla ja ansainnu ihan kiitettävästi :D Tosin se meni osteluks kerran. Tee kuppei löyty ja












Ah ihanat olisin vaan voinu tarkistaa tarkennuksen...no

Sitte löysin upeet kengät 2e

















Ne on ihanat ja niil on hyvä kävellä! Ainoo miinus on et ne on mulle hieman isot ja se näyttää hölmöltä :,)
Jos olisin tajunnu niin olisin ottanu kuvan mun uuesta laukustakin!

Sitteen  jotain todella hienoa!













Se on viinapullo : D Että ei mitään hehkulamppuläppää heitetä siellä! No ei :,) Se on siis kaulakoru. Tein sen itse ja se on ihana ja ei mene rikki ja laitoin itse hehkulangan sinne sisään ja kyllä olen ylpeä

No niin se siitä enempää, mitään jännää ei ole. Odottelen innolla tässä kuvia postista (toivottavasti en pilannu niitä). Huomenna meen luultavasti shoppaamaan hieman koulua varten : D. Tartten sukkiksia ja kaikkee yhtä mielenkiintosta.


 Mulla on nyt oma päihderock Ankka Rock täällä ku en jaksanu mennä sinne enää tänää :,)

Taidan nyt mennä maalailemaan! Hei heii

 

1 kommentti:

  1. agh hei mil kirppareil käyt oikei ku löyät tollasii kenkii XD

    ps mul on samanlaiset vesivärit WOAH!

    VastaaPoista