sunnuntai 14. helmikuuta 2010

Valentine's♥

Hyvää ystävänpäivää lukijat rakkaat.

Oma ystävänpäivääni kuvaa parhaiten tällä hetkellä adjektiivi, joka alkaa samalla kirjaimella kuin sana ystävänpäivä---yksinäinen. Ei tässä mitään vikaa ole. Rakastan olla yksin kotona ainoastaan se, että nyt pitäisi olla ystävänpäivä tuottaa omantunnontuskia (,,: Voin lohduttautua sillä, että vietin ystävänpäiväni lähinnä pe-la.

Tuolloin pe-la olin siis Niken kanssa Pamilla yötä, jee!
Ja mä tosiaan tein koruja >DD
Pami vaan teki 2 kertaa enemmän ja Nikke lähinnä arvosteli silikonin pursotustaitoja, vaikka itte oli kahta kauheempi :'')

Minä tein vaan:

















Ja huomiooo tossakin noi mutter fukking sydämmet ja keksit jne on tehny Pami jo paljon aikasemin :''D Et en mä niistäkään voi ottaa mitään krediittiä :<. Tartten viel tohon ketjun...

















Terho! Tän tein ihan itte jeee( vaikka ei täs nyt kauheesti ollu tekemistä) Tähänkin olis kerjun tarvetta.

Pami teki:


















Noitten lisäks se taiteili monta macaronia ja vaikka mitä, mutta noi on vissiin ainoot missä on kuva.

Jossain välissä me katottiin kans leffa. Olin nähny sen aikasemmin, mut en halunnu kattoo mitään Bolttia nii... :''D Se oli siis Merirosvoradio (The Boat That Rocked). Totesin kun katoin sitä nyt toista kertaa, että siinä se kuva on koko ajan tosi kaunista. Värit menee nätisti ja puvustuksessa on onnistuttu luomaan se aikansa tunnelma, jeah!
Puhumattakaan siitä että se juoni oli ihana :')












♥♥♥♥♥ sydäntä sille siis^

Sitten Nikke lähti ja jäi minä , Pami ja kamera:


















lintuhäkkifiilistelyy


















Tätä Niklaksen ei olisi kannattanut missata! Eiku hä?

Kuvaaja vaihtuu:


































Tadah!

Se siitä varmaan muuta aisaa ei mulla ole.
Jatkan outojen biisien ja hirveitten kuvien metsästystä :--)

2 kommenttia:

  1. Tosi kivoja kuvia ja ihania koruja!:3 Hyvää ystävänpäivää!<3 ~Anni

    VastaaPoista
  2. Kiitos♥ (o ; v ; o)/ ♥
    Samoin sinulle♥

    VastaaPoista