perjantai 30. lokakuuta 2009

Pessi ja Illuusia

Moi mä en oo kirjottanu mitään öö viikkoon(?) ja kaikki mitä mulla on tarjota on yks asu viime lauantailta. :D


Tää oli siis Picon pitämiin (viikon liian aikaisiin) halloween-juutuihin.
Teema oli kai halloween, mutta ei inspannu niin tällä mentiin (tosin on mulla toi kasvain päässä)


Kuka löytää mun nutturan kuvasta :D?
Picolla valvottiin melkeen koko yö ja katottiin leffoja. Kai me vähän uloski mentiin...
Sitten aamulla tultiin huonovointisina ja väsyneinä kotiin. (siitä suotraan nukkumaan)

Pami oli meillä ennen ku mentiin Picolle:



Tää on musta ihan sika ihana kuva.



ja sit jotain ei niin sika ihanaa :'>

Huomen on Teresan synttärit joilla on joku Peter-Pan-teema(wtf).
Teresahan siis täyttää 18 tai siis täytti tänään (onnea!) :) ja pitää sen kunniaks lastenkutsut :D
Sitten meen yöks Rosalle.
Toivottavasti saan sieltäki jotain kuvamateriaalia. (jonka pistän vasta viikonpäästä... mut siis...)

Suvi valitti etten oo maininnu sitä mun blogissa. Et moi Suvi sit sullekki (;

1 kommentti:

  1. Peter Panin väliin ei tuu viivaa ja teemana oli Mikämikämaa :----D Toi paita on ihan älyttömän kiva ja musta tuntuu että äidillä tai mummilla oli joskus samanlainen... :D

    VastaaPoista